Reisverzekering dekkingen

Bijstandverleners staan 24/7 paraat voor jou

24 uur per dag, 7 dagen per week zijn bijstandverzekeraars en bijstandsverleners in de weer voor hun verzekerden. Per jaar ontvangen de oproepcentrales ruim 1 miljoen oproepen. In de vakantieperiodes zien ze duidelijke pieken.

Wat doet een bijstandverlener? Hij of zij:

  • Geeft gehoor aan de oproepen van haar klanten
  • Communicatie met de klant over het verloop van de dienstverlening
  • Verleent de nodige bijstand volgens bepaalde procedures en afspraken
  • Contacteert eigen verplegers en artsen indien nodig
  • Communicatie met de dienstverleners ter plaatse
  • Voert probleemanalyses uit (identificatie van het contract, het controleren van de onderschreven waarborgen en informatie)
  • De opvolging van de dossiers wordt verzekerd
  • De kwaliteit van de geleverde diensten wordt geleverd
  • Komt in actie in noodsituaties (vaak met diensten – in natura – ) evenals in latere stadia (terugbetaling van kosten die gemaakt zijn)